The White Stripes - Studio Albums Discography 

The White Stripes - Studio Albums Discography
Type:
Audio > FLAC
Size:
1.59 GB
Tag(s):
white stripes FLAC the white stripes jack white
Uploaded:
2008-11-03T04:22:28+00:00
By:
ddirt80 Trusted
Seeders:
19
Leechers:
6
Comments
36
Info Hash:
616cf0c8df42b248fecc225ce8b8c0e2486cefe6
All studio albums to date by the White Stripes.  

The White Stripes
DeStijl
White Blood Cells
Elephant
Get Behind Me Satan
Icky Thump

Cheers!
Files:

Comments

You fucking hipsters go listen to some shitty Muse in MP3 or Itunes format and gtfo of good Flac music.
"Dear ddirt80. Can you please stop uploading qreat quality music and upload some shit quality MP3 for the fucking retards out there?" ................................................................ Thankyou for this. I love FLAC, and always download in FLAC whenever possible. :-) But wait..! What if i want to listen to this on my iPhone! Its ok.. I will just convert this to Apple LossLess and not Bitch about the uploader not uploading shit quality MP3. .x.x.
Just converter (i use the Aimp one) to a nice high quality 320 kbp/s mp3 people! Usually i do that cause i love my organized library on WMP, but i can use foobar to play Flac.
Thanks so much. FLAC is the absolute current best format for compact, lossless and non-DRM music files. If people don't know how to convert this then they shouldn't be using torrents. One can use Foobar if in windows. Linux users have many options. If you use crApple then you have to go and take the issue up with Steve blowJobs.
Thanks for the UL partna! The FLAC files sound great!
Amazing! Thanks a lot for this, hard to find such great audio
sorry but I gotta do this. The release year for most of the albums is wrong, it should be: The White Stripes [1999] De Stijl [2000] White Blood Cells [2001] Elephant [2003] Get Behind Me Satan [2005] Icky Thump [2007] Thanks for the up
FLAC = the absolute BEST! Thank you very much for the amazing quality :) -From a very appreciative audiophile
thnx Ddrit80- I wanna FLAC u in tha FACE! u rock. Thanks again 4 the up
Seems that the first track of elephant "Seven Nation Army" is fucked up around 0:29
^try to redownload it. Mine is clean as... well, there is nothing cleaner than FLAC)
1